Hvor kan jeg spore pakken min?

Posten
For sporingsnummer(e) fra Posten kan du spore pakken din ved å trykke HER

Bring
For sporingsnummer(e) fra Bring kan du spore pakken din ved å Trykke HER

Hvor lang tid tar leveringen?

Alle ordrer sendes senest dagen etter, sporings nummer blir sendt på mail eller SMS. Hvis produktene som du har bestilt står som “på lager”, er leveringstiden 1 – 4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. For større pakker levert av Bring tar det normalt en ekstra arbeidsdag

Skriv en E-post til oss på e@evision.no eller ring oss på 4834 1111 hvis du ikke har mottatt pakken i tide hjelper vi deg på best mulig vis med det.

Unntak

Vi leverer til alle steder i Norge. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard. 

Levering til Øst-Norge.
Våre logistikkpartnere bruker 1 – 3 dager å levere pakker til byer som Oslo, Drammen og Sandefjord.   

Levering til Sør-Norge.
Våre logistikkpartnere bruker 2 – 4 dager å levere pakker til byer som Arendal, Kristiansand og Lyngdal.

Levering til Vest-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 – 4 dager å levere pakker til byer som Sandnes, Stavanger og Bergen. 

Levering til Nord-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 – 7 dager å levere pakker til alle byer nord for Trondheim

Hvordan returnerer jeg varen?

Om du ønsker å benytte deg av angreretten. I mange tilfeller kan vi hjelpe deg med å fikse produktet ditt da vi tilbyr garanti i 24 måneder og kan være behjelpelig med å fikse produktet for deg. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på e@vision.no eller via telefon på 4834 1111.

Jeg har enda ikke mottatt pakken min?

Prøv å spore pakken din gjennom Posten/Bring. Dersom du fortsatt har spørsmål, kontakt kundeservice.

Reservedeler?

Som regel har vi reservedeler til alle produkter som vi tilbyr, men noen ganger kan det hende at man ikke finner de på nettbutikken vår, eller kan det være at vi ikke har publisert produktene på nettbutikken.

Om du ikke har funnet reservedelen du leter etter, og du har snakket med kundeservice om dette, og de har bekreftet at reservedelen ikke finnes på nettbutikken men er på lager, kan du enkelt velge et beløp som alternativ nedenfor. Dette vil da være beløpet på reservedelen som du og kundeservice har avtalt på forhånd.

Etter du har valgt alternativet (F.eks. Reservedel – 100), trykker du enkelt “legg i handlekurven” etter ønsket antall. Dette vil da være din bestilling hvor du betaler for reservedelen som du har snakket med kundeservice om for avtalt beløp. Dersom reservedelen eksempelvis koster kr 140 legger du inn (Reservedel – 100) + (Reservedel – 40) i handelkuren å gjennomfører kjøpet.